0. Jeśli sprzęt znajduje się na liście to oznacza, że gwarantem nie jest firma Sunnyline i w sprawie reklamacji należy się zwrócić do serwisu wymienionego na powyższej liście.
1. Procedura reklamacji z tytułu Gwarancji Dystrybutora.
2. Procedura reklamacyjna DOA.
3. W celu reklamacji produktu, którego gwarantem jest Sunnyline, proszę wypełnić formularz reklamacyjny:
Po wysłaniu formularza reklamacyjnego, na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłany numer RMA. Sprzęt należy wysłać dopiero po uzyskaniu numeru RMA. Numer RMA należy umieścić w widoczny sposób na przesyłce. Do urządzeń należy dołączyć kopię dowodu zakupu. Nie należy wysyłać oryginałów dokumentów.
4. Aby zareklamować więcej niż jedno urządzenie, należy wysłać e-mail na adres serwis@sunnyline.com.pl.
W wiadomości dla każdego urządzenia należy podać:
- model urządzenia
- numer seryjny
- dokładny opis usterki
Pod listą sprzętu do reklamacji należy podać dokładne dane teleadresowe zgłaszającego (adres do wysyłek).
Brak podania wszystkich informacji, a zwłaszcza numeru seryjnego lub opisu usterki może opóźnić lub uniemożliwić przeprowadzenie procedury reklamacyjnej.
Sprzęt należy wysłać dopiero po uzyskaniu RMA. Numer RMA należy umieścić w widoczny sposób na przesyłce. Do urządzeń należy dołączyć kopię dowodu zakupu. Nie należy wysyłać oryginałów dokumentów.
Przesyłki wysłane bez oznaczenia numerem RMA nie będą przyjmowane i zostaną odesłane do nadawcy na jego koszt.
Przesyłki do serwisu przesyłane są na koszt reklamującego.
Przesyłki wysłane na koszt serwisu nie będą przyjmowane i zostaną odesłane do nadawcy na jego koszt.